Τρόποι Αποστολής

Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται με τους παρακάτω τρόπους.

 

  1. Δωρεάν αποστολή στον χώρο σας
  2. Αποστολή στον χώρο σας με αντικαταβολή
  3. Αποστολή με μεταφορική εταιρεία
  4. Παραλαβή από το κατάστημά μας

 

Η εταιρεία μας διαθέτει ιδιόκτητα φορτηγά αλλά και συνεργαζόμενα εξειδικευμένα γραφεία μεταφορών με άρτια καταρτισμένο προσωπικό, προκειμένου να εξασφαλίζει συνέπεια στους χρόνους παράδοσης των προϊόντων αλλά και την ασφαλέστερη μεταφορά αυτών.

 

ΑΤΤΙΚΗ:

Για αγορές εντός Αττικής, τα μεταφορικά είναι δωρεάν.

*Σε περίπτωση δυσκολίας ανάβασης (π.χ. διαστάσεις εισόδου του τόπου παράδοσης μικρότερες των παραδοτέων προϊόντων, στενοί χώροι στον τόπο παραδόσεως κ.α.) εμπορευμάτων στον όροφο και είναι απαραίτητη η χρήση ανυψωτικού μηχανήματος,  γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη.

 

Υπόλοιπη Ελλάδα (Εκτός Αττικής) – Εξωτερικό:

Η αποστολή προϊόντων γίνεται εντός των φυσικών ορίων της Ελλάδος, μέσω δική σας μεταφορικής εταιρείας, κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας. Σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία Έπιπλα Koursaris αναλαμβάνει δωρεάν την συσκευασία και την μεταφορά των προϊόντων, έως την έδρα της μεταφορικής εταιρείας που θα μας υποδείξετε.

 

Παραλαβή από το κατάστημα:

Επιπλέον, σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα μας, που βρίσκεται στην οδό Λακεδαιμώννος 2 στη Χρυσούπολη Περιστερίου.

Οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός από τις αργίες). Εφόσον η παραγγελία σας πραγματοποιηθεί το Σάββατο ή Κυριακή, αυτή θα περάσει στην φάση προετοιμασίας και αποστολής την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Κατά τη διάρκεια αυξημένης ζήτησης υπάρχει περίπτωση να αυξηθεί ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων (π.χ. περίοδος εορτών). Εάν για λόγους ανωτέρας βίας υπάρχει καθυστέρηση με την παραγγελία σας, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, ώστε να ενημερώσουμε για την αποστολή και την παράδοση.

Οι παραδόσεις των παραγγελιών ορίζονται από την εταιρεία Έπιπλα Koursaris ή από το συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών, πάντα σε συνεννόηση με τον πελάτη.

Σε περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν μπορεί να παραλάβει την ήμερα ή ώρα που έχει οριστεί, η εταιρεία ορίζει εκ νέου ημέρα παράδοσης και το γνωστοποιεί στον πελάτη.

Σε κάθε περίπτωση, ο υπεύθυνος της εταιρείας Έπιπλα Koursaris θα έρθει σε επικοινωνία με εσάς για επαλήθευση των στοιχείων σας και για τυχόν λεπτομέρειες που θα πρέπει να είναι γνωστές για την αποστολή.